דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה היא מגפה - פרשת קרח 

מאת    [ 21/06/2009 ]

מילים במאמר: 1228   [ נצפה 2998 פעמים ]

מה היא מגפה - פרשת קרח

"דבר הוא שם כולל לשלוש מחלות מידבקות חריפות של מכרסמים ובני אדם הנגרמות על ידי חיידק ומופיעות בתנאים מסוימים בצורת מגפות המוניות שהקטל בהן רב"...כך אמרה תורת העולם הזה שהיא נקראת ים...שאלו הם הדברים שאמר קרח למשה בימים ההם ובזמן הזה...כך שכדי לבטל את מגפת הדבר אנחנו צריכים לשנות את הדברים שאנחנו מדברים שעל זה נאמר: "החיים והמוות ביד הלשון"...מגפת הדבר תיעצר בנקודה שנאמר: "שולחן לשם שמים סופו להתקיים". כיצד זה התחיל וכיצד זה יסתיים...

"ויקמו לפני משה, ואנשים מבני ישראל חמשים ומאתים, נשיאי העדה קראי מועד אנשי- שם: ויקהלו על-משה ועל-אהרון ויאמרו אליהם: רב-לכם, כי כל-העדה כלם קדושים ובתוכם יהוה: ומדוע תתנשאו על קהל יהוה? וישמע משה ויפל על פניו"...(במדבר טז פסוקים ב - ד).

הרבה מאוד שאלות צריכות להישאל משלושה פסוקים האלו...והתשובות קשות כקריעת ים סוף על השאלות האלה...כשם שקשה מאוד לעצור את המגפה הנוראה שקיימת בעולם הזה: סרטן, דיכאון, מלחמות, חרדה וזוגיות...אבל כשם שכל אדם ואדם עושה את כל המאמצים כדי לשרוד בעולם הזה...כך אלהים עשה וברא אדם שבזמן אמת יקום ויציל את העולם הזה שנאמר: "ויברא אלהים את- האדם בצלמו"...דבר אחד נוראי אנחנו יכולים לראות מתוך שלושת הפסוקים האלו שנאמר: "ציון מתוכך יקומו מחריבך"...הרי אנחנו רואים מול עיננו כל כך הרבה כתובים שאף אחד לא עומד מאחורי כתוביו וטוענים אני אלהים...וכך נוצרו הרבה אלהים והתחילה מלחמת האלים שדורשת קורבנות עזות שנאמר: "ויקמו לפני משה, ואנשים מבני ישראל חמשים ומאתים, נשיאי העדה קראי מועד אנשי- שם"...השאלה שתשאל היא: "כיצד אנחנו יכולים לעשות שלום עם שכננו כאשר המלחמה היא בתוכנו"?!...הרי אם נאמר: "ישראל אור לגויים"...הרי ישראל צריכה להראות דוגמא לכל 70 אומות העולם כיצד נעשה שלום בתוכנו כך שהם ידעו כיצד לעשות שלום בתוכם...

דוגמא:

תיקחו לכם כתבות מתוך הכתובים מול עינכם ותראו כיצד כל אחד ואחד טוען שהוא יותר טוב מהשני והוא יכול לשנות את פני העולם וכל אחד טוען שישנם 70 פנים לתורה...השאלה היא: כיצד 70 פנים לתורה יתאחדו לפנים אחד לתורה וזה נקרא פני אדם (יהוה) והוא בזכות כולם ישנה את פני העולם ולא יאמר עוד: "וישמע משה ויפל על פניו"?...

 איוב טען: "אין עצה בלי דעת"...העולם הזה נראה כעולמו של איוב, ומראה לנו כיצד עולמו של איוב היה טוב וחי באושר ועושר ולאחר מכן הגיעו הימים הנוראים שהם נקראים: "מגפה"...כך שעכשיו הם ימי המגפה וכל הכותבים באים כדי לרפא את המגפה ששיא המגפה היא: "המיתון הקשה שקיים בעולם הזה שנאמר: אדם שאין לו כסף נחשב למת"...כך שכדי לצאת מן המגפה נשתמש בכתובים שכל הכותבים מתעצמים ממנו והוא ספר הזוהר עם פירוש הסולם של רבי יהודה אשלג ונפנה לפרשת "שלח" למאמר - לידת משה שאלו הם דברי משה רבנו שנאמר:

"כמה מאושרים הם ישראל, שהקב"ה רוצה ביקרם על כל בני העולם, ונתן להם התורה הקדושה, ונתן להם נביאים נאמנים המנהיגים אותם בתורה בדרך האמת:  בוא וראה: כל נביאים ונביאים שהקב"ה הקים לישראל, כולם נגלה הקב"ה עליהם במדרגות עליוניות קדושות, וראו זיו יקר הקדוש של המלך ממקום עליון, אבל לא קרוב כמשה, שהיה קרוב למלך יותר מכולם, כי חלקו היה מאושר יותר מכל בני העולם, שעליו כתוב, פה אל פה אדבר בו ומראה ולא בחידות, ושאר הנביאים היו רואים ממקום רחוק, כמו שאתה אומר, מרחוק ה' נראה לי"...(פסוקים ש"ט, ש"י מתוך המאמר לידת משה).

פרשת השבוע שלח-לך היא פרשה שחלה ביום ההולדת שלי (לידת המשיח) שאפשר לעיין בכתובים שמופיעים תחת שמי - "פרשת שלח - לך"...

הרבה מאוד פעמיים שמעתי מתוך המלמדים הדגולים שדרגת נביאים היא דרגה נמוכה בשביליהם כך שמפה אנחנו רואים שהרבה מאוד כותבים מפרשים כתובים של הנביאים - אשריהם. אך השאלה היא: "מי מוכן מכולם לרדת בדרגה מתחת לנביאים שהיא דרגת כנסת ישראל ולקיים את הכתובים שנאמר: "שולחן לשם שמים סופו להתקיים"?...ובזה לעצור את המגפה שקיימת בעולם הזה ולא יהיו עוד מה שנאמר: "בשורות איוב".

ישנו נביא שכתוביו מתאמים לימים האלו כך שאם נלך לפי עצתו המלחמות בן השכנים שלנו והמגפה תיעצר והוא הנביא מוחמד בספר הקוראן סורה 40 "הסולח" פיסקה 28 , 53 , 54 שנאמר:

"אז אמר איש מאמין מבני משפחת פרעה, אשר האמין בסתר, התאמרו להרוג אדם על כי אמר, אלהים הוא ריבוני? הן הביא לכם אותות נהירים מריבונכם! אם שקר בפיו, יחול השקר על ראשו, ואם אמת ידבר, בוא יבוא עליכם הדבר אשר יבטיח לכם. אלהים לא ידריך את המתהולל והשקרן".

"נתנו למשה את דרך הישר והנחלנו את הספר לבני ישראל".

"הוא מקור הדרכה ואות הזכרה לנבוני הלב".

סיכום הדברים

"כל אדם יכול להיות אלהים בתנאי שיישאר שפוי"...כך טען רשב"י המאור הקדוש! אלהים זה מודעות עולם הזה שהוא נמצא בשתי האותיות של משה שהם שה...בתוך האותיות שה נמצאים שלושת הקווים שהם נקראים שלושת הרגלים שהם שלושת האבות: אברהם, יצחק ויעקב...כאשר שלושת הרגלים מקבלים את הרגל הרביעית שהיא נקראת מלכות נוצר השולחן של שם...ואז אנחנו צריכים את השמים כדי להקים שולחן לשם שמים...התורה ירדה מן השמים כך שהכל נמצאה בידנו גם השם וגם השמים שהיא נקראת - תורת משה רבנו. כך שכדי לדעת את תורת משה רבנו אנחנו צריכים לקבל את נשמת משה רבנו שעל כן כל באי העולם מדברים על: "נשמה". עד היום הזה לא מצאתי בכתובים מה זה נשמה כך שהגדרת הנשמה היא: "אדם שיודע לאמור מה הוא אומר"...שנאמר: "ברוך האומר דבר משמו"...שנאמר: "אלה הדברים אשר דבר משה"...משה דבר משמו ולא דבר בשם יהוה או האלהים...שנאמר: "האזינו השמים והארץ כי בשם יהוה אקרא"...בשם יהוה אבל אני מדבר מתוך שמי - חיים שלמה.

הנביא מוחמד אומר על המודעות הזו בסורה 40 פיסקה 57 שנאמר:

"בריאת השמים והארץ מורכבת יותר מבריאת אנשים, ואולם מרבית האנשים אינם יודעים".

לא באתי להלל את עצמי ולשבח את עצמי ולקבל פרס נובל - באתי להראות לכל באי העולם הזה שכל אחד מבאי העולם הזה יכול לקבל את המודעות הזו מתוך תורת משה שנאמר: "אין גדולה כתורה ואין חכמים כישראל"...הרי אנחנו רואים שכל המלמדים וכל הלומדים רוצים להגיע למודעות הזו שהיא נקראת: "נשמה". השאלה היא: מה זה משנה מי הגיע ראשון...בעולם האמת לא קיים המושג הזה: "ראשון זוכה שני בוכה"...בעולם האמת: "ראשון שני זה בזכות השני הראשון קיים"...כך שאני מראה לכם בספרי: "מלחמת הרוח בחומר" מה הייתי צריך לעבור כדי לכתוב לכם את הכתובים האלו...כך שספרי מוכן לעמוד בפני כל באי העולם לשולחן לשם שמים כדי לעצור את המגפה שקיימת בעולם הזה...ספרי "מלחמת הרוח בחומר" מראה לכם שאני עצרתי את המגפה בתוך גופי, דהיינו, קיבלתי נשמה...שנאמר: "ויכל אלהים ביום השביעי  מלאכתו אשר עשה, וישבת ביום השביעי מכל-מלאכתו אשר עשה".

"תצאו ממחלוקת קרח שהיא לא לשם שמים ותכנסו לחיי עולם הבא למחלוקת אברהם אבינו שהיא לשם שמים וכל זה בעולם הזה".

"מה רב טובך אשר צפנת ליראיך".          

 

   

 

"הפצת האור - הדרך לאמת"
דואר: fullwayoflife@walla.co.il
טלפונים: 0544-898547 03-9322192
"כדי לדעת את הנשמה צריך לאהוב את הנבראים" - המשיח.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב